Friday, 15 October 2010

Μπύρα ΦΙΞ στα Social Media / Ναι μεν, αλλά

Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να βγαίνουν έξω από comfort zone τους και να δοκιμάζουν και άλλα μέσα επικοινωνίας με το κοινό τους πέρα από τα παραδοσιακά. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου είναι της μπύρας FIX που πήγε να αντιγράψει ένα γνωστό στα social media concept: την αρκούδα στο Youtube. Με μία γρήγορη ματιά, μπορώ να πω πως είναι καλή η προσπάθεια... αλλά δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι πολύ ερασιτεχνικό. 
Όλα είναι φτιαγμένα σε ένα μοναδικό site (ούτε καν σε channel του Youtube), με ένα flash και δύο απλές εικόνες. Από πρώτη ματιά μπορείς να καταλάβεις πως είναι ψεύτικο. Δεν μπορείς να κάνεις αναζήτηση του βίντεο, δεν μπορείς να κάνεις σχόλια, δεν μπορείς πατήσεις κάποιο κουμπί (εκτός από το share), δεν υπάρχει μεταφορά σε κάποιο site της μπύρας, δεν υπάρχει interaction με το κοινό (αρά no engagement), δεν.... δεν... δεν..... δεν.......
Παρ'όλη την προχειρότητα βέβαια είναι θετικό να βλέπουμε τέτοιες ενέργειες από εταιρίες της Ελλάδας που δείχνουν σιγά σιγά να μπαίνουν στον χώρο... Για να δούμε και την συνέχεια!

0 comments:

Post a Comment